yus's fotopages

By: Yusmawati Paiman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 1-May-2007 11:30 Email | Share | | Bookmark
Dari kerana mata...

 
 
 
View all 4 photos...

Quote:
gambar mata abid, comel tak?


Wednesday, 25-Apr-2007 10:40 Email | Share | | Bookmark
Botanical Garden Sheffield

 
 
 
View all 6 photos...
Jalan2 di Botanical Garden Sheffield hari Sabtu lepas 21 April 07.









Tuesday, 24-Apr-2007 11:22 Email | Share | | Bookmark
Bersama bunga kolza/rapeseed flowers

 
 
 
View all 6 photos...


Sampai termimpi2 nak bergambar bersama bunga ni. Rupanya bunga ni di panggil rapeseed flowers atau nama lain bunga kolza. Seronok betul dapat ambil gambar bersama bunga ni . Lokasi ladang bunga ni ialah di Carboot Oldcotes. Ada mcm SRK dan Kajol tak dalam cerita Dilwale....

Gambar di ambil Ahad lepas 22 April 2007.



Friday, 20-Apr-2007 10:27 Email | Share | | Bookmark
Si manja ku sayang

 
 
 
View all 6 photos...


Gambar anak2 aku Aqil, Alia dan Abid. Abid dah makin ligat sekarang. Tak reti duduk diam langsung, ada gaya meligat mcm abang dan kakaknya....


Wednesday, 18-Apr-2007 07:35 Email | Share | | Bookmark
Spring dan Bunga di halaman belakang

Inilah pohon tu dari jauh
 
 
View all 5 photos...


Yang ni pulak pokok yg berbunga kat halaman belakang rumah aku. Sama gak aku tak pasti pohon apa. Ada sesiapa yang boleh beritahu...


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net